کد خبر : 209565
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 21:45

دانلود رایگان فیلم Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده)

دانلود رایگان فیلم Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده)

بدانلود رایگان فیلم Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده) رای بسیاری از بینندگان، چیزی ترکیبی جذاب در مورد رامکام قرمز، سفید و رویال آبی آمازون وجود خواهد داشت، فیلم دیگری که هدفش نشان دادن این است که داستان‌های عاشقانه می‌توانند به

بدانلود رایگان فیلم Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده) رای بسیاری از بینندگان، چیزی ترکیبی جذاب در مورد رامکام قرمز، سفید و رویال آبی آمازون وجود خواهد داشت، فیلم دیگری که هدفش نشان دادن این است که داستان‌های عاشقانه می‌توانند به همان اندازه ابتدایی و بیمارگونه شیرین باشند. بی‌حرمتی فوق‌العاده آن نوعی نکته است، نشانه‌ای از بازنمایی واقعی، اما نیت‌های مبهم تحسین‌برانگیز تنها تا این جا به فیلم می‌رسند – پیروزی که شاید وجود داشته باشد، اما یک باخت برای کسانی که امیدوار به چیزی بهتر از فیلم Hallmark هستند.

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

Waiting for the Red White and Royal Blue movie like... #shorts #rwrb #thewayilovedyou - YouTube

 

بدانلود  Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده) کندی دردناکی ظهور داستان‌های که برای جمعیت وسیع‌تری ارائه می‌شود، برندگانی را برای ما به ارمغان آورده است. کمد خانه هنری اما اقتباس موردانتظار از رمان مورد علاقه طرفداران کیسی مک کویستون به هشدار اسپویلر سال گذشته و فیلم‌های عجیب کریسمس که برای تلویزیون یا پخش کننده‌ها ساخته شده‌اند، مانند Single All the Way و The Christmas Setup، نزدیک‌تر است. -کتاب ها همانطور که می آید. این همیشه یک مشکل در ژانر عاشقانه نیست، اما در اینجا هیچ‌وقت نمی‌توانیم بیشتر از یک علاقه گذرا به نمایش دوگانه سرمایه‌گذاری کنیم، یک فیلم هواپیمایی که هرگز از زمین خارج نمی‌شود.

Watch Red, White & Royal Blue movie streaming online | BetaSeries.com

 فیلم Red, White & Royal Blue 2023 با زیرنویس چسبیده (دانلود فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده) این یک داستان عاشقانه بین شاهزاده هنری انگلستان (نیکولاس گالیتزین) و الکس (تیلور زاخار پرز)، پسر رئیس جمهور ایالات متحده (اوما تورمن، که از زمانی که سینا میلر با تنسی ویلیامز مبارزه کرد) آشفته ترین لهجه جنوبی را ارائه می دهد. آنها از متنفر بودن از یکدیگر به هوس افتادن به عاشق شدن می رسند در حالی که نیروها مانع از عمومی شدن آنها می شوند، هر ضربه ای را که انتظار می رود ضربه می زنند، اما هرگز با یک ضربه ملایم، اوج های عاشقانه هرگز به اندازه کافی بالا نمی روند و پست های ملودراماتیک هرگز واقعاً اینطور نیستند. کم.

Review: 'Red, White & Royal Blue' is a fun, ridiculous time that takes itself seriously | Seattle Refined

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای حمایت از ما بر روی این بنر کلیک کنید

لیست رپرتاژها

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح